Moj rokovnik - sve o planiranju

05:14

Oduvek sam zapisivala neke bitne stvari i datume, pravila razne podsetnike i to do liste. Međutim, kako sam odrastala, i moje obaveze su postajale veće i imala sam manje slobodnog vremena na raspolaganju. Trebalo je napraviti dobru organizaciju da bih stigla sve svoje obaveze da završim na vreme, a da mi, naravno, ostane vremena i za druženje sa prijateljima, razne hobije i druge stvari koje volim da radim u slobodno vreme. Zbog toga sam pre nešto više od godinu dana počela da koristim planer. Konkretno, reč je o "Moj rokovnik" planeru i tada sam imala mini verziju koja je za mene bila veoma praktična jer sam mogla da je stavim u svaku torbu i nosim svuda sa sobom.







Trebalo je da prođe neko vreme dok nisam pronašla način koji mi najviše odgovara za pravljenje planova. Sada je to ustaljena rutina koju svaki dan obavljam posle doručka, uz ispijanje prve jutarnje kafe. Pored toga volim da pustim i neku laganu muziku i tada natenane isplaniram svoj dan. Nisam od onih ljudi koji zapisuju u planere kada će jesti, spavati, piti vodu i slično jer mislim da bih tada postala rob planiranja, a to mi nije cilj. Zapisujem sastanke, neke poslovne obaveze, stvari vezane za blog i za takve stvari pišem i vreme u kome treba da ih završim. Pored toga, jedan deo dnevnog planiranja ostavljam i za ciljeve koje sam sebi postavila za taj dan (ili nedelju/mesec). Npr. da odradim trening, popijem 2 litra vode, pešačim određeni broj km i slično i onda na kraju dana vidim šta sam od svega toga ispunila, a šta nisam i to obeležim u planeru da bi me opomenulo ako nešto nisam uspela i samim tim motivisalo da sledećeg dana budem uspešnija i produktivnija.






"Moj rokovnik" od pre nekoliko dana u svojoj ponudi ima nove, unapređene rokovnike, koji su, kao i ranije, dostupni u dve veličine - standardni i mini. Ja sam se ovog puta opredelila za standardni rokovnik pošto sam shavtila da mi treba malo više prosora za pisanje. U njemu se nalazi kalendar za dve godine, strane za upisivanje važnih datuma, kalendar na dve strane za svaki mesec, strana za upisivanje ciljeva i najvažnijih obaveza na početku svakog meseca, nedeljni planer za 12 meseci, strana za beleške na kraju svakog meseca i strane za beleške na kraju rokovnika.
Format strandardnog rokovnika je 17x21 cm, ima 180 strana štampanih u koloru, coil spiralu i zaštitnu providnu plastiku.
Prilikom kupovine sami birate izgled korica, da li želite neki tekst na prednjoj korici, da li želite da planer bude horiznotalni ili vertikalni, da li želite da vam dizajn unutrašnjih strana bude biznis ili šareni.






Na fotografiji ispod možete videti kako izgleda strana na kojoj se upisuju ciljevi za određeni mesec. Ovaj deo rokovnika posebno volim jer me motiviše svaki put kada otvorim ovu stranu. Trudim se da svi ciljevi koje ovde zapisujem budu realni i ostvarivi, pa samim tim znam da ih mogu ispuniti. Samo je na meni da li ću biti lenja i nešto preskočiti i zaobići ili ću pratiti svoje snove i završavati sve što sam sebi zacrtala.






Vremenom sam otkrila još jedan trik koji mi daje dodatni podstrek i energiju da guram napred, a to su kvalitetne motivacione poruke. I, ne, ne mislim na one kliše poruke i citate koje gotovo svi znamo napamet i koje možemo pročitati na svakom koraku. Ja jako volim da čitam knjige i gledam kvalitetne serije i filmove, pa starne na kraju rokovnika koje su namenje za beleške koristim da tu zapisujem neke dobre replike ili citate koje sam pročititala u knjigama ili čula u seriji/filmu.






Ako volite planiranje, preporučujem vam "Moj rokovnik" - lepog je dizajna, kvalitetno urađen i sadrži sve što vam je potrebno da bolje organizujete i iskoristite svoje vreme. Može ga naručiti na njihovom sajtu www.mojrokovnik.rs





mail: fashionbeautyandstyle01@gmail.com 
instagram: @fashion_beauty_and_style_blog

You Might Also Like

4 коментара

  1. Za rođendan sam dobila bullet planer, iako ga ne koristim na način na koji je predviđen, ipak mi mnogo pomaže jer sam takođe osoba koja voli da bude organizovana koliko god je moguće.
    Divne slike i odličan tekst. :)

    Novi post: preporuke filmova | Instagram

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan rokorvnik, prelijepo izgleda, a i praktičan je, što je najvažnije. Mislim da bi i meni jedan ovakav trebao :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  3. Sve si lepo napisala i objasnila. Ja imam isti rokovnik (baš i korice) i zaista je fenomenalan! :)

    jasminadimitri.blogspot.rs | youtube.com/jasminadix

    ОдговориИзбриши
  4. Rokovnici su zaista korisni radi beleženja obaveza i ustaljivanja rasporeda kad si zaista pretrpan i desi ti se da zaboraviš nešto jako važno. Naravno da se ne može sve planirati niti treba biti rob planiranja, ali kad se neko oseća preopterećeno brojnim obavezama valja ih organizovati zapisivanjem u planer, mnogima to pomaže. :)


    http://www.couture-case.com

    ОдговориИзбриши