Pulse parfemi

05:49

Ako ste naručivali nešto sa sajta kozmetikaiparfemi.rs, onda ste verovatno videli da se u ponudi ovog sajta nalaze i Pulse parfemi. Reč je o parfemima koji veoma podsećaju na poznate parfeme brendova Gucci, Chanel, Armani, Cavalli itd.
Ja imam dva Pulse parfema - No 549 i No 592 , pa ću vam u natavku posta preneti svoje utiske o njima. Mirisne note prvog parfema podsećaju na čuveni Coco Madmoiselle, a drugog na Black Opium.






Svi Pulse parfemi dolaze u bočicama u kojima se nalazi 17 ml proizvoda. Njihov sastav čine 20% parfema i etil alkohol. Regularna cena im je 250 din, ali su trenutno na akciji i koštaju samo 200 din. (ova akcija važi do kraja avgusta).
Na početku posta sam vam pomenula sličnost između ova dva Pulse parfema i dva čuvena parfema  Black Opium i Coco Madmoiselle. Black Opium sam koristila nekoliko godina, a original Coco Madmoiselle sada imam, pa vam sa sigurnošću govorim o njihovoj sličnosti. Naravno, Pulse parfemi imaju i svoje specifične mirisne note koje ih čine originalnim i jedinstvenim.






No 592 ima intenziviji miris i veoma je postojan, a No 549 ima blaži i nežniji miris, koji je manje upečatljiv i ne ostavlja iza sebe jak mirisni trag kao što je to slučaj sa No 592. Zbog toga je No 549 moj izbor preko dana, a No 592 za večernje izlaske.
Ni jedan od ova dva parfema mi nije izazvao nikakve alergijske reakcije. Takođe, miris je isti kao i kada sam ih prvi put otvorila, a koristim ih već neko vreme.







Da li vi kupujete ovakve parfeme? Da li ste čuli za Pulse parfeme i da li ste ih koristili?




mail: fashionbeautyandstyle01@gmail.com 
instagram: @fashion_beauty_and_style_blog

You Might Also Like

0 коментара