Vichy Mineral 89 dnevni booster

12:27

Sigurna sam da ste svi do sada čuli za Mineral 89 jer je proleće definitivno bilo u znaku ovog proizvoda. Gotovo sve blogerke koje pratim su pisale i pričale o njemu, pa ni ja nisam odolela i morala sam da ga probam. Koristim ga oko tri meseca i stekla sam dovoljno utisaka da bih vam u ovom postu mogla napisati detaljnu recenziju i svoje iskrene utiske o ovom proizvodu.






"Jedinstvena kombinacija Vichy mineralizovane termalne vode po prvi put u koncentraciji od 89% udružena sa hijaluronskom kiselinom prirodnog porekla. 
Minéral 89 jača funkciju barijere kože, koja je svakim danom sve jača u borbi protiv štetnih uticaja zagađenja, stresa i umora. Iz dana u dan koža je bolje hidrirana, boljeg tonusa, blistava i puna zdravog sjaja.
Namenjen je svim tipovima kože. M89 jača funkciju barijere kože protiv spoljašnjih i unutrašnjih štetnih uticaja i koristi se kao 1. korak svakodnevnog rituala nege kože u gradskoj sredini."






Moje iskustvo
M89 sam počela da koristim nakon što se završio period onih hladnih i vetrovitih dana. Takvo vreme nikako ne prija mojoj koži, koja je u tom periodu bila izrazito suva. Trudila sam se da je što bolje hidriram, ali čim bih malo više vremena provela napolju, koža bi mi ponovo postajala suva (ponekad čak i ispucala u predelu oko usana).
Topli i sunčani prolećni dani su došli, ali mojoj koži je trebao dodatni opravak i hidratacija. Pošto sam u tom periodu na svakom koraku mogla da čujem nešto o Vichy Mineral 89 dnevnom boosteru i pošto su ga svi hvalili, i ja sam rešila da ga isprobam.
Preporučuje se njegovo korišćenje i ujutru i uveče, ali sam ga ja samo prvih nekoliko dana koristila dva puta dnevno, a nakon toga samo jednom jer sam povratila zdrav izgled svojoj koži i potrebnu hidrataciju i nije bilo potrebe da ga koristim više puta.
U danima kada se ne šminkam moja nega kože je vrlo jednostavna - samo je očistim i nanesem Vichy Mineral 89. Za celo lice su mi potrebne oko 2 (ponekad 3) pumpice. Sam booster je gelaste teksture, lako se razmazuje i koža ga odmah upije. Nakon toga je glatka i meka na dodir.
Dosta sam čitala o korišćenju ovog proizvoda kao podloge za šminku, pa sam ga isprobala i za tu namenu. Prijatno sam se iznenadila jer se i tu pokazao olično (mnogo bolje od nekih podloga koje sam ranije koristila). Puder se nakon ovog boostera mnogo lakše blenda, izgleda svežije i prirodnije na licu i duže traje.






Vichy Mineral 89 dnevni booster košta oko 2400 din. Ako me pitate da li se isplati kupiti ga, moj odgovor je definitivno DA. Pošto se sporo troši, trajaće vam mesecima, a vaša koža će vam biti zahvalna jer ćete joj pružiti potrebnu hidrataciju i pravilnu zaštitu.

Da li vi koristite Vichy Mineral 89?





mail: fashionbeautyandstyle01@gmail.com 
instagram: @fashion_beauty_and_style_blog

You Might Also Like

1 коментара