Pravilna nega i zaštita kože tokom leta uz Vichy

04:47

Gotovo svi volimo da se sunčamo i želimo da imamo taj preplanuli ten, ali ne treba zaboraviti na važnost zaštite kože tokom izlaganja suncu. Najviše treba da je štitimo tokom leta jer je tada i najviše izložena UV zracima.
Sunčeva svetlost pojačava proizvodnju melanina, vitamina D i poboljšava cirkulaciju, ali ima i brojne negativne strane ako joj se izlažemo na pogrešne načine. Neke od njh su opekotine, prevremeno starenje kože, genetske mutacije (melnom), oštećenje očiju itd. Da bismo izbegli ove negativne efekte, najvažnije je da kožu redovno štitimo upotrebom odgovarajućih preparata.






Ja sam poslednjih nekoliko nedelja koristila dva nova proizvoda Vichy brenda koja su namenjena zaštiti od sunca - reč je o Ideal Soleil vodicama. One dolaze u dve varijante - vodica za zaštitu od sunca koja pruža dodatnu hidrataciju kože obogaćena hijaluronskom kiselinom i vodica koja omogućava bolju preplanulost uz pomoć beta karotena. I jedna i druga štite od UVA i UVB zraka, imaju zaštitni faktor 30, obogaćene su Vichy mineralizovanom vodom, glicerinom i vitaminom E i pogodne su za sve tipove kože.






Vodice dolaze u bočicama u kojima se nalazi 200 ml proizvoda. Nanose se veoma jednostavno putem spreja, što omogućava potpuno prekivanje i sprečava razvoj tamnih fleka. Imaju osvežavajuću i laganu teksturu, koja kožu čini hidriranom i blistavom. Posebno mi se sviđa što ne ostavljaju masan trag i koža ih brzo upije. Namenjene su i za lice i za telo, tako da sada ne moram da nosim više proizvoda kad pođem na plažu ili bazen jer sa jednom Vichy vodicom imam kompletnu zaštitu. A i pakovanja su im vrlo praktična jer ne zauzimaju puno prostora, pa mogu stati u bilo koju torbu.
Od kada koristim Vichy vodice, ni jednom nisam "izgorela", niti je moja koža imala bilo kakve negativne posledice od sunčanja, a postigla sam veoma lepu boju. Moram priznati da mi je vodica sa beta karotenom za nijansu draža jer sam primetila da sa njom malo više pocrnim.






Sigurno ste svesni da je vaše lice najviše izloženo suncu, pa samim tim zahteva posebnu zaštitu. Nije dovoljno staviti određeni preparat na lice samo kada se sunčate. Šta je sa ostatkom dana koji takođe provodite napolju? Sunce i tada dopire do vašeg lica i upravo njemu može doneti najviše negativnih uticaja. Bilo bi idealno kada bi vaša dnevna krema sadržala i zaštitni faktor i sve drugo što je potrebno vašoj koži lica, zar ne?
Na našem tržištu postoji mnogo krema koje ispunjavaju ove kriterijume, ali nisu sve podjednako kvalitetne. Moj izbor ovog leta je Vichy dnevna nega koja deluje na znakove starenja u nastajanju i sadrži SPF 25. Ovo je jedna od onih krema koje imaju masniju završnicu, pa je koži potrebno neko vreme da je upije, nakon čega izgleda hidrirano i ima blistav zravi sjaj. Hidratacija tokom leta je takođe veoma važna jer sunčevi zraci dodatno isušuju kožu.






Najčešće se ne šminkam tokom dana kada su temperature jako visoke, a mislim da ni nema potrebe za tim jer mi koža izgleda lepo. Jedino stavim maskaru i neki sjaj ili ruž i malo olovke za obrve. Teške pudere ostavljam za neke večernje izlake, tako da preko dana na licu imam jedino Vichy dnevnu negu koja se bori protiv znakova starenja u nastajanju i pruža mojoj koži zaštitu od sunca,. Zbog toga ne moram da brinem da li će moja koža biti crvena kada se vratim kući ako sam slučajno malo više vremena bila napolju i samim tim direktno izložena suncu.






Kao što sam već napomenula, sunčevi zraci isušuju kožu, pa ja uveče koristim Vichy mineral 89 dnevni booster, kako bih pružila svojoj koži dodatnu hidrataciju. Njegovu detaljniju recenziju možete pročitati ovde → https://goo.gl/p8eG1m






mail: fashionbeautyandstyle01@gmail.com 
instagram: @fashion_beauty_and_style_blog

You Might Also Like

1 коментара

  1. Što se tiče preplanulog tena, moram priznati nažalost ništa od njega do iduće godine, jer mi je ovaj raspust pun obaveza i rada, samim tim mi se ni njega kože nije promijenila, super post i divne fotke

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши