Praznična čarolija II

15:21

U pretodnom postu sam vam već pisala da ću malo vise prostora u ovom mesecu dati praznicima, pa u skladu sa tim evo još jednog posta sa tom tematikom.
Bez čega ne možete da zamislite novogodišnje i božićne praznike? Ja ne mogu bez dekoracije, jelke, ukrasa, poklona, dekorativnih slatkiša... Posebno je lepo ako sve ovo što sam nabrojala ne kupujete, već sami pravite sa najdražima. Ne postoji lepše provedeno vreme. Ali, nažalost, čim odrastemo zapravo nemamo vise toliko vremena kao kad smo bili deca, pa pravljenje ukrasa i dekorativnih slatkiša samo ostaju lepa sećanja iz detinjstva.
Ukoliko i vi imate slične problem, u ovom postu ću vam otkriti kako da ih rešite. Pre nekoliko dana sam na facebook-u pronašla jednu divnu stranicu - Yeke Kerefeke. Reč je o stranici na kojoj mozete pronaći mafine (cupcakes), cakepops, macarons, praline, dezerte.
Prenosim vam najpre nekoliko rečenica od divne Jelene, umetnice ovog posla:

"Ovim se bavim od maja ove godine, a pravim mafine (cupcakes), cakepops, macarons, praline, dezerte... Mada su mafini ono sto se najviše traži i u čemu najviše uživam! Ali ne pravim klasične mafine već one kremaste sa punooo čokolade. Pored pojedinačnih slatkiša radim slatke stolove za vencanja, rođendane, devojačke večeri... U sve ulažem dosta truda jer volim da bude perfektno i lepo. Osim estetike vrlo mi je bitan ukus zato koristim samo kvalitetne sastojke. Veoma mi je važno da se svi prvo oduseve izgledom, a onda još vise ukusom.
Inspiraciju i detalje koje koristim kao dekoraciju pronalazim svuda. Oduvek sam volela te sitne slatke stvarčice koje nečemu daju posebnu čar, kao višnja na vrhu mafina Zato su i moja pakovanja posebna, rucno ukrasavana i od njih i krece onaj efekat oduševljenja. Prvo im se dopadne kako je to sve slatko upakovano, onda se iznenade onim sto je unutra, a kad probaju ostanu bez teksta i uvek se vrate po još."

A sada moji utisci:
Malo je reći da sam se oduševila kada sam pogledala slike na ovoj stranici. Koliko kreativnosti i originalnosti na jednom mestu prvo je što sam pomislila. Morala sam sa vama da podelim svoje oduševljenje i možda vam na taj način pomognem da dekorišete praznike koji nam dolaze ili obradujete vama drage osobe nekim ovakvim poklonom.
Ja sam imala priliku da probam mafine. Najpre, moram da vam kažem da sam se jedva "usudila" da ih uopšte probam jer je sve toliko divno izgledalo da mi je bilo žao da "pokvarim". A kada sam to konačno i uradila, ukus je bio božanstven. Ni nalik ni jednom mafinu koji sam do sada probala-božanstven kremasti ukus prepun čokolade.

"Došlo je doba godine kada najviše sanjamo, želimo, maštamo, ali i darujemo.
*Ko je učinio dobro delo, neka ćuti. Neka govori onaj koji ga je primio.*

*Ko u čuda veruje, taj čuda i stvara.*"
Ovo je jedan deo koji se nalazi u opisu albuma Novogodišnja čarolija na ovoj stranici. U okviru tog albuma možete videti novogodišnje slatke pakete upakovane u predivne kutije koje, pored kolača, sadrže i još neke jako zanimljive praznične sitnice.

Nadam se da sam vas bar malo zainteresovala i navela da se zamislite. Živimo u vremenu interneta i pametnih telefona, pa hajde da bar ne izgubimo tu čaroliju poklona. Ali ne bilo kakvih "samo da nešto kupim poklona". Ukoliko su vaši pokloni originalni, drugačiji i posebni, sigurna sam da će i osobe kojima su namenjeni to itekako znati da cene. A ja ću se i u narednim danima potruditi da sa vama podelim neke originalne ideje.

Za kraj, da biste bar malo stekli utisak o ovome što sam vam do sada pisala, ostvljam vam da pogledate neke slike sa stranice Yeke Kerefeke koje su se meni posebno dopale (možda ih ima malo vise, ali sigurna sam da mi nećete zameriti kad vidite koliko je sve divno).
























Pišite mi svoje utiske. :)

You Might Also Like

5 коментара

  1. Dekoracije su prelepe, a sigurna sam da su i kolaci ukusni :D :D

    Ako zelis uclani se na moj blog, nova sam :D

    http://sashka91.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. ja slike su predivne,a ti kolaci deluju vrlo ukusno!
    https://ilanna07.wordpress.com/2015/12/05/what-to-to-do-this-weekend/

    ОдговориИзбриши

  3. I really love you :) I see you for a long time, I'm impressed!


    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)
    http://www.sandrakopko.com/2015/12/khaki-sweater.html

    ОдговориИзбриши
  4. super post!
    ako želiš follow-follow na blogu napisi mi na zadnjoj temi

    http://anastazijaiemma.blogspot.hr/2015/12/christmas-diy-collab-sa-beautyshapes.html#comment-form

    ОдговориИзбриши