Olival čarobno suvo ulje

12:56

Proizvod koji ću vam danas predstaviti je višenamenski tj. može se koristiti za lice, kožu i kosu. Kao što ste iz naslova već mogli pročitati, radi se o Olival čarobnom suvom ulju, koje čini kombinacija pet prirodnih ulja: lešnik, badem, jojoba, ruža i makadamija. Dolazi u staklenoj bočici sa pumpicom u kojoj se nalazi 50 ml proizvoda. U nastavku posta možete saznati na koje sve načine ja koristim ovo ulje i koje efekte ono pruža.

Kosa
Moja kosa je duga, ali su mi krajevi gotovo uvek suvi, pa njima posvećujem posebnu pažnju kada je nega kose u pitanju. Čitajući sastav Olival suvog ulja, kao i njegovu namenu, videla sam da se može koristiti i za kosu. Na samom pakovanju ne piše eksplicitno na koji način treba da se koristi, ali mislim da je to zato što će svako od nas pronaći način koji njemu najviše odgovara.
Ja ga koristim kao masku za svoje suve krajeve. Obično par sati pre nego što treba da perem kosu na krajeve nanesem ulje. Pošto ga stavljam u malo većoj količini koju moja kosa ne može da upije, samo kosu zavežem u punđu i tako je ostavim do trenutka kada treba da perem kosu. Efekat koji ovim postižem je da su moji krajevi manje suvi i mekši na dodir.






Nega lica
Nakon svoje uobičajene rutine čišćenja lica, nanesem nekoliko kapi Olival ulja i laganim pokretima ga utrljam. Ma koliko malu količinu ovog ulja da stavim, koža ne može odmah da ga upije. Zato sam ja svoju večernju rutinu nege kože počela nešto ranije da obavljam. Na ovaj način dopuštam svojoj koži da u potpunosti upije ulje koje sam nanela na lice. Efekat je meka koža, koja je svilenkasta na dodir i izgleda mnogo svežije i odmornije.

Sredstvo za skidanje šminke
Poslednja, ali ne i manje važna namena ovog ulja koju sam otkrila je da se može koristiti i za skidanje šminke. Slučajno sam pre neko veče došla na ideju da ovo probam i malo je reći da sam se oduševila. Lice sam samo nakvasila vodom, a zatim sam na mokar tufer stavila nekoliko kapi Olival ulja i počela da skidam šminku. Najviše mi se dopalo da na ovaj način skidam šminku sa očiju, pre svega maskaru. Pošto se na tuferu nalazi i ulje, neverovatno je prijatan osećaj skidanja maskare na ovaj način i bez previše trljanja sam postigla da u je potpunosti skinem.
Kada koristim ovo ulje za skidanje šminke, nakon toga ne stavljam kremu jer mi je lice već upilo jedan deo ulja i koža je vrlo meka i glatka.







Da li ste vi probali ovo ulje ili neki drugi Olival proizvod?




mail: fashionbeautyandstyle01@gmail.com
instagram: @fashion_beauty_and_style_blog

You Might Also Like

1 коментара