Ingrid mat tečni ruž

09:14

Ingrid mat tečni ruževi su se na sajtu kozmetikaiparfemi.rs pojavili pre nekoliko meseci i do sada sam o njima čula dosta pozitivnih utisaka. Nedavno sam i ja dobila priliku da testiram dva Ingrid ruža, pa ću vam u nastavku posta preneti svoje utiske o njima.






Ingrid ruževi dolaze u plastičnom pakovanju u kome se nalazi 7 ml proizvoda. Imaju vrlo tanak i precizan sunđerasti aplikator, koji obezbeđuje savršeno nanošenje bez grešaka. Dolaze u osam različitih nijansi. Dve, o kojima ću vam ja danas pisati, su najsvetlije - 100 i 101. Obe imaju iste karakteristike kada su postojanost i pigmentacija u pitanju. Čak im se i nijanse vrlo malo razlikuju. Zato u nastavku neću posebno isticati o kojoj nijansi je reč.
Ovi ruževi su kremaste strukture i lako se razmazuju. Da bi se obezbedila potpuna pokrivenost usana (bez neobojenih delova), nije ih dovoljno naneti samo u jednom sloju jer imaju malo slabiju pigmentaciju. Dobra stvar je u tome što ma koliko slojeva stavili, oni se vrlo brzo osuše i dobiju savršenu mat završnicu bez tragova četkice i bez razlika u nijansi. Ne preslikavaju se i ne ostavljaju tragove na zubima.






Kada je o postojanosti reč, ovi ruževi mogu da "izdrže" na usnama nekoliko sati bez potrebe za popravljanjem. Izuzetak je hrana jer prilikom jela sloj oko sredine usana počne da spada.
Za razliku od drugih mat ruževa koje sam do sada probala, ovi ne stvaraju osećaj težine i suvoće na usnama, ali se ipak teško skidaju. 
Cena ovih ruževa je 375 din, što je dosta povoljnije u poređenju sa sličnim proizvodima drugih brendova. Ja ih koristim u svojoj svakodnevnoj makeup rutini i sigurno ću isprobati i neke druge nijanse.







Da li ste probale Ingrid mat tečne ruževe i kakvi su vaši utisci?




mail: fashionbeautyandstyle01@gmail.com
instagram: @fashion__beauty__and__style


You Might Also Like

7 коментара

  1. Boje su stvarno predivne, a ogroman bonus je što su mat. Divna recenzija

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam probala niti jednom Ingrid kozmetiku jer nemam načina d aje nabavim, ali zaista je odlična. Ove boje su tako savršene i mnogo mi se dopadaju ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog + Giveawy

    ОдговориИзбриши
  3. Nijanse su fenomenalne, bas mi se dopadaju :-) <3

    VISIT MY BLOG PEOPLE :
    https://katycolorfulfreak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala na recenziji! :)

    Ako želiš da se zapratimo, javi mi na mom blogu:
    Shoot for the stars

    ОдговориИзбриши
  5. Slučajno sam zalutala na tvoj blog i moram ti reći da sam njime oduševljena! :) Sviđaju mi se tvoji postovi, način na koji pišeš i jedan veliki palac gore za izgled bloga. Vrlo pregledno i tečno, a opet tako divno!

    Zapratila sam te. Nadam se da ćeš pogledati moj blog i da ćeš i ti mene zapratiti tako da ostanemo u kontaktu. :)

    Čitamo se! ♥

    Carstvo zapisanih misli

    ОдговориИзбриши
  6. very pretty shades! I like it a lot. creative photos as well!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog

    ОдговориИзбриши