Favoriti jula

08:32

Planirala sam da izbacim samo jedan post o favoritima ovog leta, ali kako znam da najviše volite ovu vrstu postova, ipak sam odlučila da nastavim sa rutinom izbacivanja postova o favoritima svakog meseca. U nastavku posta saznajte koje sam to proizvode najviše koristila u toku jula i zašto su se našli među favoritima.









Technic Cosmetics rumenilo u stiku
Iako tokom godine najviše koristim rumenila u kamenu i ne volim da imaju nikakve šljokice, niti sjaj, ovog leta sam napravila mali izuzetak i šansu dala ovom proizvodu koji je kremaste strukture i sadrži blagi sjaj u sebi. Stavim samo nekoliko tačkica ovog rumenila na obraze i sjedinim ga sa ostatkom make up-a pomoću beauty blendera. Nežno roze je boje i definitivno mislim da je idelan za leto.


Koozmetik repelant za komarce
Prošlog leta sam se prvi put susrela sa Koozmetik proizvodima i, između ostalog, imala sam priliku da probam repelant za komarce. Iskreno, nisam imala nikakva preterana očekivanja i zato sam se vrlo prijatno iznenadila učinkom ovog proizvoda. Uljane je strukture i predstavlja potpuno prirodnu odbranu od komaraca. Nanosi se na izložene delove tela - nakon nekog vremena koža ga upije, zaštićena je od komaraca, a ima i vrlo prijatan miris koji čine kombinacija limunove trave, ruzmarina, bosiljka i lavande.


Olival Sun Gold ulje za sunčanje sa zlatnim sjajem
Neke Olival proizvode sam vam predstavila u prethodnim postovima, ali sam "najslađe" ostavila za kraj. Sun Gold ulje je moj omiljeni Olival proizvod - namenjeno je podsticanju ubrzanog i intenzivnog tamnjenja kože. Zrnca zlatnog sjaja koja sadrži naglašavaju preplanulost i prelepo izgledaju na koži. Obogaćeno je uljima makadamije, masline, šargarepe i oraha koji obnavljaju i štite kožu te podstiču ubrzano tamnjenje bez osećaja mašćenja.
Ne sadrži SPF, ali zato za vrlo kratko vreme daje divnu, preplanulu boju. Pored sunčanja, može se u malim količinama staviti na kožu i pre večernjeg izaska.


Veštačke trepavice
Za večernje izlaske uglavnom biram da make up-om više naglasim oči i zato najčešće stavljam i veštačke trepavice. Nedavno sam sa Shein sajta naručila nekoliko pari jer su bile vrlo povoljne. Ispostavilo se i da su vrlo kvalitetne. Ove koje na slici možete videti sam već jednom koristila. Imala sam još nekoliko pari nekorišćenih, ali sam želela da vam pokažem upravo ove da biste videli koliko su kvalitetne. Bez problema ih mogu ponovo koristiti. Više detalja o njima (cenu, kako da ih naručite...) možete pogledati ovde - klik.


Golden Rose Color Exper lak za nokte
Omiljene boje lakova su mi crna, crvena, nežno roze i bež. U julu sam najviše koristila GR Color Expert lak u nežno roze boji. Ovo nije najkvalitetniji lak na svetu i potrebno ga je naneti u 2/3 sloja da bi se dobila boja koja se kroz boćicu može videti. Ali kada se tih par slojeva osuši, zaista predivno izgleda na noktima i može da izdrži 4-5 dana pre nego što počne da spada.


Ingrid Casablanca mat senka za oči (111)
Za dnevni make up look koristim prvu i drugu nijansu iz ove palete, a za savršen smokey eyes sve četiri. Sve senke su jako dobro pigmentovane, postojane, vrlo lako se blendaju i imaju mat završnicu. Ne krune se, pa tokom šminkanja ne ostavljaju tragove ispod očiju i na obrazima.
Ova paleta nije velikih dimenzija, pa bez problema staje u svaki neseser ili torbicu.







mail: fashionbeautyandstyle01@gmail.com

You Might Also Like

4 коментара

  1. Divni favoriti draga <3 fotografija je prelepa :)

    ОдговориИзбриши
  2. Nažalost nisam ništa oprobala,ali sve si divnoo objasnila a fotografija je diivna!♥


    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  3. Jako mi se dopada ova senka,odlicni favoritii!!❤❤

    Spa time❤ vjovana2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Trepavice su jako lepe, Shein sajt je odlican, imaju predobre stvarcice!
    GR ima ubedljivo najbolje lakove za nokte sto se tice jeftinije strane! :)

    Novi post, pogledaj ako zelis: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

    ОдговориИзбриши