Podloga za šminku INGRID Mattifying & Anti-Redness

04:58

Da bi šminka na našem licu izgledala dobro i što duže trajala (posebno u ovim vrelim letnjim danima), jako je važno da koža bude adekvatno pripremljena. Pod ovim podrazumevam korišćenje dobre podloge (baze) za šminku, koja se nanosi na čistu kožu lica.

Danas ću vam predstaviti jednu podlogu koju sam poslednjih meseci najviše koristila -Ingrid Mattifying & Anti-Redness. U nastavku pročitajte moje utiske o njoj.







Podloga dolazi u prozirnoj staklenoj bočici, koja ima pumpicu i sadrži 30 ml proizvoda.
Preporuka proizvođača je da se ova podloga nanosi na vlažno lice. Zato se ja prvo umijem i blagim pokretima peškirom upijem višak vode sa lica, pa je tek onda stavljam.

Sigurna sam da vam je pažnju privukla sama boja ove podloge. Da, ona ima neku nežno zelenkastu boju. Razlog tome je što je ovo zapravo kombinacija baze i korektora. Može da sakrije neke sitnije nedostatke, neutrališe crvenilo na licu i suzi pore. Ako se nanese ravnomerno, u tankom sloju i dobro razmaže (utapka) ova zelenkasta boja će biti jedva primetna, a koža svilenkasta, meka na dodir i spremna za ostatak make up-a.

Ja imam mešovitu kožu i ova podloga mi u potpunosti odgovara. No, nisam sigurna da li bi odgovarala osobama sa suvom kožom iako na samom proizvodu piše da je namenjena svim tipovima kože. Ako je neko sa suvom kožom probao, obavezno mi napišite svoje utiske u komentaru.

Ingrid Mattifying & Anti-Redness podloga takođe ima i mat efekat. Primetila sam da mi se T-zona manje isijava i duže ostaje matirana od kada je koristim.

Cena pomenute podloge je 695 din, a možete je poručiti na sajtu kozmetikaiparfemi.rs.
(O četkici koju takođe možete videti na slici sam vam već ranije pisala. Naručena je sa Shein sajta - klik ovde.)



Da li ste vi probale Ingrid Mattifying & Anti-Redness podlogu i kakvi su vaši utisci o njoj?



mail: fashionbeautyandstyle01@gmail.com

You Might Also Like

4 коментара

  1. green base is awesome for covering up redness! nice product! ;)
    TheNotSoGirlyGirl // Instagram // Facebook

    ОдговориИзбриши
  2. Zanimljiv post! Nemam ni jednu bazu , kad se odlucim da kupim verovatno ce to biti Ingridova baza.♥

    https://goldenglowbymr.blogspot.rs/2017/06/srpskaverzija-serbian-version-zdravo.html -> moj novi post

    ОдговориИзбриши
  3. Posebno mi je privukla pažnju boja baze. ☺ Ne koristim baze no trebala bih da počnem koristiti neku i to će biti Prime me od Aure, ali ću svakako probati Ingridovu ako mi se ne svidi Aurina. ☺

    Misseslandy

    ОдговориИзбриши
  4. Divan ppst <3 nisam probala ovu bazu ali bas je zanimljiva zbog boje :D

    ОдговориИзбриши