Dresses for prom by Stylewe

06:57

Na moje veliko iznenađenje post u kome sam vam predstavila online prodavnicu Stylewe je bio jedan od najčitanijih postova na mom blogu u poslednje vreme. Pored lepih komentara koje ste mi ispod tog posta ostavili sam dobila i nekoliko mail-ova sa pitanjima vezanim za ovaj sajt, pa sam odučila da još jedan post posvetim njemu. Razumem zašto vas je ovaj online sajt zainteresovao više od drugih (ipak se radi o sajtu koji nudi potpuno jedinstvene stvari koje ne možete videti na drugim sličnim sajtovima; odevne komade za ovaj sajt su kreirali modni dizajneri iz svih krajeva sveta).
U današnjem postu sam odlučila da vam predstavim haljine sa ovog sajta koje biste mogle nositi na svojoj maturskoj večeri. Opredelila sam se da tema budu samo hajine prikladne za veliku maturu jer smatram da za malu maturu nema potrebe za preterivanjem ni sa odećom, ni sa šminkom.
Moja velika matura je bila pre par godina i sećam se da mi je dosta vremena trebalo da pronađem pravu haljinu. Uglavnom nam je svima važno da haljinu koju nosimo to veče nema ni jedna druga devojka, a da opet ta haljina bude potpuno u našem "fazonu" i da se lepo i prijatno osećamo. Ja sam sa pomenutog sajta odabrala nekoliko jako lepih haljina, koje su po meni idealne za veliku maturu.











Kako vam se sviđaju ove haljine? Kako izgleda vaša idelana maturska haljina?


mail for busnisess: fashionbeautyandstyle01@gmail.com


You Might Also Like

8 коментара

  1. Iskrene čestitke, draga Lady, na postignutom uspjehu. Stvarno se radujem tvom napretku jer ga zaslužuješ. Divna si blogerka i uživam da čitam tvoje postove.
    Mnogo mi se sviđa izbor haljina za ovaj post. I ja sam je proslavila pa znam šta ih čeka te se nadam da će, im ove tvoje preporuke, ublažit nesigurnos i skratiti "muke" oko izbora "one prave". :*

    Novi post --> Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Stylewe je stvarno odličan sajt i stvarno imaju predivne haljine, a i ostale odjeće *-*
    Ako imaš vremena učlani se u moj blog: This is my life

    ОдговориИзбриши
  3. Beautiful dresses Dear:)
    Have a lovely day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Crna boja mi je najljepša kad se radi o odjeći tako da ja odabirem crnu! Ali sve su posebne... :)

    ОдговориИзбриши
  5. Beautiful dresses. :)

    Have a great weekend!
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    ОдговориИзбриши
  6. Prelep post, haljine su savrsene! Moja haljina za veliku maturu je bila bebi roze boje i zaista je jako lepa i elegantna! Poslednja haljina mi se najvise dopada! ♥

    New post on my blog: http://marinailes9.blogspot.rs/2016/11/black-skirt.html

    ОдговориИзбриши