Queen Odelia + poklon kupon za vas

14:56

Da li ste čuli za Queen Odelia kozmetički brend? Ako niste, ukratko ću vam ispričati nešto o samom brendu, a onda i predstaviti neke njihove proizvode koje trenutno koristim. Obavezno pročitajte post do kraja jer imam iznenađenje za vas.
Queen Odelia je kozmetički brend iz Izraela. Njihovi proizvodi su zasnovani na ulju koje se dobija iz semena biljke Prickly Pear (indijska smokva). Ova biljka pripada porodici kaktusa. Ulje ove biljke je u kozmetici jako poznato jer ga koža brzo upija, postaje meka i nema masnih tragova.

Moto Queen Odelia brenda je ovaj slogan: "Lepota kože leži u zdravlju." Sam naziv ovog brenda znači Božji dar.


Meni su stigla 3 proizvoda na testiranje: gel za telo i kreme za ruke i stopala. Odmah na početku moram da vam kažem da sam se ovim brendom oduševila i pre nego što sam imala priliku da probam ove proizvode. Naime, proizvodi su mi stigli za dan DHL kurisrskom službom. Fascinantno, priznaćete? Inače, dostava je besplatna za porudžbine preko 99$. To su ukratko bile neke osnovne informacije o samom brendu, a za dodatne informacije, kao i za naručivanje možete posetiti njihov sajt Queen Odelia.

Pre nego što počnem za pojedninačnim predstavljanjem proizvoda, moram da naglasim jednu stvar koju sam sigurna da vam rečima ne mogu najbolje opisati, a to je miris. Sva tri proizvoda imaju božanstven miris. Kada sam prvi put probala ove proizvode i osetila taj predivni miris, pomislila sam: "Ovo svaka žena mora da proba."

Gel za telo-Dolazi u plastičnom pakovanju (bočici) koja ima pumpicu. U pakovanju se nalazi 250 ml proizvoda. Pumpica ima jako dobro doziranje, pa se ne morate plašiti da ćete previše proizvoda istinuti. Lako se razmazuje. Nećete imati potrebu da potrošite veliku količinu proizvoda, a koža će vam biti jako glatka i meka. Zapravo, promene koje ovaj gel ostavlja na koži se mogu videti i golim okom. Dovoljno je da uporedite deo tela na koji ste naneli gel i deo na koji niste i videćete razliku. 
Gel je namenjen održavanju mladalačkog izgleda kože i zaštiti od negativnih uticaja.  Regularna cena ovog proizvoda je 30$.




Krema za ruke-I ova krema ima divan i postojan miris, koža je brzo i lako upije i odmah postane meka i svilenkasta na dodir. Pogodna je za sve tipove kože i ima "bogatu" teksturu. Meni su ruke u zimskom periodu dosta suve i kremu za ruke obavezno moram da koristim svaki dan. Već posle nekoliko korišćenja ove kreme, taj efekat suve kože mojih ruku se dosta smanjio.
Krema dolazi u pakovanju od meke plastike sa jako kvalitetnim čepom. U pakovanju se nalazi 120 ml proizvoda i regularna cena ove kreme je 18$.


Krema za stopala-Kreme i slične stvari za stopala do sada nisam imala običaj da previše koristim jer nisam imala potrebe za tim. Poslednjih nekoliko nedelja mi se ta potreba ipak "nametnula". Primetila sam da mi je kožda na petama postala dosta deblja i nekako suva i neprijatna na dodir. Baš sam bila u potrazi za nekim dobrim proizvodom koji bi mi rešio taj problem kada je stigla ovaa krema. Zato vam moram priznati da sam od ova tri proizvoda nju zapravo i najviše koristila. Koža je odmah upija, pa nakon nanošenja nema potrebe da čekate da biste obuli čarape. Odmah nakon nanošenja ćete na dodir osetiti da vam je koža mekša i nekako svilenkasta. Takođe i ova krema ima predivan miris. Koža ne petama koja mi je bila zadebljala se sada potpuno vratila u normalu i divna je kako na izgled, tako i na dodir.
Dolazi u istom pakovanju kao krema za ruke, od 120 ml proizvoda i regularna cena joj je 18$.



Na kraju, ako me pitate da li su ovi proizvodi vredni novca koji za njih treba da izdvojite, reka bih vam da oni to svakako jesu. Kvalitet je neosporan i zato mislim da svaka od nas (naravno, ako to sebi može da priušti) treba da svojoj koži pruži pravu negu sa ovim proizvodima.

A sada nešto i za vas. Ukoliko sam vas bar malo zainteresovala i želite da i sami probate ove proizvode, možete isoristiti kupon kod lady12 - sa ovim kuponom ćete kupovinom jednog proizvoda iz linije za negu lica drugi dobiti besplatno, a i poštarina će vam biti besplatna. Divno zar ne? Zahvaljujem se ljudima iz kompanije Queen Odelia što su mi obezbedili ovaj kupon za vas. Požurite da ga iskoristite jer važi do 30. aprila.



Da li ste znale za ovaj brend? Kako vam izgledaju ovi proizvodi i da li ste neke od njih možda i imale priliku da probate?

You Might Also Like

6 коментара

  1. Odličan post! Ostavljam komentar na ovom postu kako bih ti javila da sam zapratila tvoj blog <3

    xoxo

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - novi post i novi proljetni izgled <3

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Nikad nijesam čula za ovaj kozmetički brend, ali izgleda jako kvalitetno! :-)

    javelina03.blogspot.com - Novi post♡

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман19. март 2016. 03:49

    nominirana si http://anastazijaiemma.blogspot.hr/2016/03/the-liebster-award.html pročitaj moj post! ♥

    ОдговориИзбриши
  4. gde god se okrenem , vidim postove o Queen Odelia, bas me zaintrigiralo

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post,kao i uvek.Followala sam tvoj blog,tvoj je red!:)

    ОдговориИзбриши