Shein wishlist

14:26

Za današnji post sam za vas odabrala nekoliko odevnih komada sa Shein sajta koji su mi trenutno privukli najveću pažnju. Bilo je teško odvojiti samo 6 stvari jer ovaj sajt, kao što verovatno i sami znate, ima jako raznovrsnu i široku ponudu.
Nadam se da vam se dopada moj izbor. Pišite mi utiske u komentarima.










Košulja/ Shirt ➡ ovde - klik
Džemper/ Sweater ➡ ovde - klik
Teksas jakna/ Denim jacket ➡ ovde - klik
Bele farmerke/ White jeans ➡ ovde - klik
Suknja/ Skirt ➡ ovde - klik
Pantalone/ Pants ➡ ovde - klik



Nagradna igra je na mojoj facebook stranici ➡ kliknite ovde za više detalja



mail: fashionbeautyandstyle01@gmail.com

You Might Also Like

8 коментара

  1. Svaki komad odjeće mi je baš poseban, al mi je nekako najljepša jakna. Prefora mi je i skroz mi se čini da se može nositi i vani i u školu. Super post!:)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr - novi post

    ОдговориИзбриши
  2. Wishlista je zaista divna, draga. Najviše mi se sviđaju bele farmerke i one roze.

    laAdda | Moje mišljenje o balkanskim trendovima

    ОдговориИзбриши
  3. Ovaj donji red, znači bele i roze pantalone i suknja su mi naj. Super izbor. :)

    Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  4. Sve su stvari preljepe,ali posebno mi se sviđaju ove nježno-roze hlače i duga suknja!
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Jako mi se dopadaju ovi komadi garderobe, boje su jako lepe.
    Najvise mi se svidaju ove roze i bele pantalone, valjda zato jer ih zelim u svojoj kolekciji haha. :)
    Imas lep ukus za odecu.
    Pogledaj moj blog ako zelis: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. I like the skirt in photo #5. :)
    Have a great weekend!
    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    ОдговориИзбриши