New haul: summer dresses

15:40

Pre nekoliko nedelja su mi stigle 2 haljine koje sam naručila sa Zaful sajta. Obe su cvetnog dezena, koji je ove sezone jako popularan. U nastavku pogledajte kako izgledaju i kako sam zadovoljna njihovim kvalitetom.







Prvom haljinom (leva na slici) sam oduševljena. Iako ima 3/4 rukave, vrlo je lagana i prijatna za nošenje čak i tokom vrelih letnjih dana. Materijal, kroj, dezen - sve je odlično na njoj. Može se kombinovati na razne načine, ali je, po mom mišljenju, najidelanija za neke letnje svečanosti i proslave kao što su npr. svadbe na otvorenom i slično. Više detalja o njoj pogledajte ovde - klik.



Druga haljina (desna na slici) je takođe vrlo kvalitetna, ali sam njom nešto manje zadovoljna. Naime, ona baš i nije za leto jer ima postavu koja je poprilično debela. I duža je nego što sam očekivala da će biti. Možda ću je nositi u nekim toplijim jesenjim ili prolećnim danima. Više detalja o njoj pogledajte ovde - klik.



Floral Surplice Chiffon Flowy Dress
Half Buttoned Floral Shirt Dress



Kako se vama dopadaju ove haljine?





mail: fashionbeautyandstyle01@gmail.com

You Might Also Like

7 коментара

  1. Beautiful floral dresses!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    ОдговориИзбриши
  2. Meni se vise svida druga, vise mi se svida taj kroj. Mislim da ces i nju jako lijepo nositi kada dode jesen :)

    myfirsttext.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. *Meni su haljine prelepe!Želela sam da te pitam,da na blogu detaljnije objasniš način plaćanja,koliko si dugo čekala na porudžbinu,kolika je carina. Pored ovih estetskih detalja, to bi bilo jako korisno čitateljkama koje se po prvi put susreću sa Zafulom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Nataša, hvala što si mi skrenula pažnju na ovo. Potrudiću se da u nekom od narednih postova malo detaljinije pišem i o tim stvarima. Sada ću ti samo ukratko odgovoriti na pitanja. Neke pakete sam dobila sa Zaful sajta kao deo saradnje, a one koje sam sama naručivala sam plaćala preko PayPal naloga. Paket stigne u proseku za neke dve nedelje. I carinu uglavnom nisam plaćala (mislim da mi se samo par puta desilo da sam nešto trebala da platim, ali nije bilo puno).

      Избриши
  4. Odličan post draga !
    Želiš li da se međusobno pratimo !
    Novi post na mom blogu bilo bi mi i više nego drago da pročitaš :)
    https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤

    ОдговориИзбриши