Pretty goods for summer holiday

15:36

Pre par dana mi je stigao paket sa Shein sajta i planirala sam da vam prvo u jednom postu pokažem šta sam ovog puta naručila. No, promenila sam planove jer su na pomenutom sajtu trenutno u toku ogromna sniženja povodom letnjih odmora i praznika. Zato sam za današnji post izabrala da vam pokažem neke od stvari, koje su na sniženju i koje su se meni jako dopale.








Više detalja o stvarima sa slike (cene, kako da ih naručite, karakteristike itd) možete pogledati na sledećim linkovima:
top/ tropical print cami top → ovde - klik
haljina/ palm leaf print double V neck cami dress → ovde - klik
romper/ floral print waist tied surplice romper → ovde - klik
šorc/ distressed frayed hem denim shorts → ovde - klik
bikini set/ calico print high waist wrap bikini set → ovde - klik
kupaći/ letter print one-piece scoop swimsuit → ovde -klik


Ostale stvari koje su na popustu možete videti na ovim linkovima:
Tropical Summer
Hot Tropics
Swimwear



Kako vam se sviđaju ove stvari?




mail: fashionbeautyandstyle01@gmail.com


You Might Also Like

4 коментара

  1. Ajme obožaavam Shein, definitivno ću naručiti nešto od ovoga, recimo šorc mi se posebno sviđa.
    Super ,jedva čekam vidjeti što si novo dobila ♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan post, draga. Wishlista je jako lepa. Najviše mi se sviđa prvi top.


    I want to travel #2 | laAdda

    ОдговориИзбриши
  3. Pretty indeed. ) I like the first two items, the floral top and dress. :)

    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    ОдговориИзбриши