Outfit post II

05:05

Pre par meseci sam napisala prvi post sa ovom tematikom i, kako je naišao na jako lepe reakcije, rešila sam da i danas sa vama podelim predlog jednog outfit-a.







Suknja za koju sam se ovog puta opredelila je u poslednje vreme jako popularna i sigurna sam da ste je svi već negde videli (možda samo u nekoj drugoj boji). Ja sam je naručila sa Rosegal sajta u S veličini, koju i inače nosim i veličina mi savršeno odgovara.
Ideja mi je da ova kombinacija bude više ležernija i jednostavnija, pa sam uz ovu suknju izabrala jednostavnu belu majicu kratkih rukava sa V izrezom. Nju sam naručila sa Zaful sajta i takođe je u S veličini.
Na slici vidite i čarape jer bih ja uz ovaj outfit obula bele starke. Nazuvice su skoro iste boje kao i suknja, ali imaju detalje od čipke na vrhu, koji bi "virili" iz patika, a to, verujte mi, jako lepo izgleda uz ovu celokupnu kombinaciju.
Za kraj, tu se nalaze crvene minđuše uz koje bi se odlično slagao crveni ruž na usnama i crveni lak na noktima.


Ako vam se sviđaju stvari sa slike i zanima vas više detalja o njima (cena, kako da ih naručite itd), to možete saznati ako kliknete na sledeće linkove:
bela pamučna majica/ cotton white shirt (Zaful) → ovde - klik
mini suknja sa džepovima/ mini skirt with pockets (Rosegal) → ovde - klik
crvene minđuše/ red earrings (Zaful) → ovde - klik
čarape sa detaljima od čipke/ lace decoration socks (Rosegal) → ovde - klik


Na pomenuta dva sajta su trenutno u toku veliki popusti, pa vam preporučujem da posetite ove linkove jer možda nađete nešto za sebe:
Zaful blue green dresses Summer 2017 Promotion and Up to 70 % OFF
Rosegal front slit dresses Summer 2017 Promotion Up to 60 % OFF

Takođe, ako budete nešto naručivali sa ovih sajtova imam za vas i kupon kodove sa kojima ćete ostvariti veliki popust:
za Zaful sajt → ZafulChen
za Rosegal sajt → RosegalChen



Kako vam se sviđa ovaj outfit?



mail: fashionbeautyandstyle01@gmail.com




You Might Also Like

10 коментара

  1. Simpatična kombinacija. Viđala sam već ovu suknju, dopada mi se. :)

    Kathy's delight I Instagram I Facebook

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post mila, suknjica je preslatka ♥

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. I have the same skirt but in pink and grey color. Love them!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    ОдговориИзбриши
  4. Stvarno lepa suknja! Viđala sam je često ali je sama nisam poručivala, možda se predomislim jednog dana. :D


    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Jao ovo je preslatko.Baš volim čarapiće sa tako tim vezom, jako mi se dopada kompletan outfit! :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  6. Those earrings look pretty cool. :)

    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    ОдговориИзбриши