GIVEAWAY (closed)

11:00

Već duže vreme planiram da organizujem jedan giveaway za vas i danas je konačno došao red i na to. Giveaway važi za Srbiju, Crnu Goru, Hrvatsku i BiH.
U nastavku posta pogledajte šta možete osvojiti, kao i koji su uslovi za učešće.






Poklon se sastoji od svih stvari koje možete videti na slici iznad:
1) kupaći kostim, koji sam sa  Zaful sajta naručila za nekog od vas; veličina je M
2) Technic cosmetics stik za konturisanje; namenjen je za posvetljivanje, a može se koristiti i kao korektor
3) minđuše
4) choker sa priveskom
5) tattoo choker





Uslovi za učešće:
1) Učlanite se na moj blog (READERS dugme koje se nalazi na desnoj strani bloga); ako ne znate kako ovo da uradite, na slikama ispod ću vam ostaviti detaljnije objašnjenje
2) Lajkujte facebook stranicu Fashion, Beauty and Style 
3) Otvorite ova tri linka (samo kliknite na njih): 
4) U komentaru ispod ovog posta mi napišite vaše facebook ime sa kog ste lajkovali stranicu i mail adresu kojom ste se učlanili na blog (ove podatke mi možete poslati i u inbox facebook stranice ako ne želite ovde da ih pišete)




Svako ko ispuni gore navedene korake će dobiti svoj redni broj. Ako ste mi podatke poslali u inbox facebook stranice, ja ću vam onda u poruci poslati redni broj, a ako ste ih ostavili u komentarima ispod ovog posta, onda ću vam ja kao odgovor na komentar napisati vaš redni broj.
Giveaway će trajati 7 dana (do 28.05.2017), nakon čega ću putem sajta random.org (na osnovu vašeg rednog broja) izabrati pobednicu i objaviti njeno ime na facebook stranici. 



Detaljnije uputstvo kako da se učlanite na blog možete videti na slikama ispod:










UPDATE: Pobednica giveaway-a je Nevena Ninkovic Bursac.






mail: fashionbeautyandstyle01@gmail.com

You Might Also Like

52 коментара

  1. Sve sam odradila!
    Iva Trogrlić na fejsu.
    Mail : iva.t.yahoo.com@gmail.com

    Divan giveaway. ♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  2. fb: Radmila Mijatović
    mail: radmilamijatovic55@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam uradila 2 koraka nisam lajkovala tvoju facebook stranicu jer ja i nemam facebook. Uzgred zelim srecu svima u givaveju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema veze, draga. Mozes i ti ucestvovati posto nemas facebook. Samo mi negde napisi tvoju mail adresu. :)
      Inace ti si redni broj 3.

      Избриши
  4. Predivan kupaći. :)

    Fb: Marija Bunić
    E-mail = mbunic33@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  5. Moja veličina. :D Odrađeno sve. :)
    Fb. Ceca S. Jevtić
    Email: svetlanajevtic706@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  6. FB Tijana Ilić, ostalo tijanasjz
    srecajezdravlje@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  7. Vec sam uclanjena! Kliknula sam linkove,a sto se tice e-mail adrese -> mcvjetkovic62@gmail.com
    Hvala sto si izasla u susret! :)

    ОдговориИзбриши
  8. odlicni su poklonicic!
    ja sam odavno sve ovo vec uradila, klikula sam sve linkove!
    moj mail je highheelpoodle@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  9. Hej super je nagrada, evo ja sam učinila traženo. :)

    fb. Dunja Mutavdzija
    mail. dunja.mutavdzija@gmail.com

    Veselim se izvlačenju, a u međuvremenu zaviri kod nas na https://beseenbepopular.com

    ОдговориИзбриши
  10. Sjajan giveaway draga, poklončići mi se baš dopadaju!
    Fejs: Jovana Delibašić
    E-mail: jovanadelibasic69@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  11. FB Tamara Stojadinov , mail :stojadinovtamara@gmail.com
    Giveaway i na mom blogu: http://dontleavehousewithoutperfume.blogspot.rs/2017/05/empties-1the-body-shop-balea-byphasse.html?m=1 😉

    ОдговориИзбриши
  12. FB: Gordana Goca Trajkovic
    E-mail: gordana.g.trajkovic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман25. мај 2017. 12:02

    Jako lepo. :)
    Nevena Ninkovic Bursac
    nninkovic51@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  14. Slavica Milovanovic
    email-slavica.milovanovic1968@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  15. FB: Lucija Pavic
    e-mail : lucija13pavic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  16. Odlicni pokloni :) Tijana Radjenovic, tijanaradjenovic6@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  17. Анониман26. мај 2017. 12:54

    ninkovicsladjana54@gmail.com
    Draga Milovanovic
    izvinjavam se ipak koristim nekadasnji cerkin mejl :)

    ОдговориИзбриши
  18. Анониман26. мај 2017. 13:27

    Mica Spisic.micaspisic@gmail.com
    Srecno ❤

    ОдговориИзбриши
  19. Sve sam odradila draga <3 prelepi su pokloni :) na fb-u sam Irena Stojadinovic a ovde te pratim sa mejla irenastojadinnovic@gmail.com
    <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши
  20. Анониман26. мај 2017. 14:03

    Ena Ninkov
    nevenanb@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  21. Анониман26. мај 2017. 14:33

    Dragana Golic
    draganagolic39@gmail.con

    ОдговориИзбриши
  22. Giveaway je stvarno sjajan, ispunila sam sve korake osim jednog. Nemam Facebook, i ne mogu to uraditi. Ako to nije obavezno, javi mi na mom blogu. Ako nije obavezno, učestvujem. Pratim te i kliknula sam na sve linkove.


    e-mail: laadda.offical@gmail.com
    Na mom blogu mi javi da li je FB obavezan: laAdda​​

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Posto nemas fb, mozes ucestvovati iako nisi lajkovala stanicu. :)
      Ti si redni br. 27.

      Избриши
  23. FB Jovana Conic
    mail jvncc92@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  24. FB: Jana Lukić
    mail: jannaczv97@gmail.com :)

    Divna je nagrada, srecno svima :)

    ОдговориИзбриши