Zaful wishlist

23:05

Danas vam pišem o sajtu koji po mom mišljenju ima najbolje i najlepše kupaće kostime. Da, u pitanju je Zaful sajt. Kako su nam stigli hladniji dani, ipak ću priču o kupaćim kostimima ostaviti za sledeće leto, a danas ću vam sa ovog sajta predstaviti neke druge stvari.
Zaful nudi širok izbor kvalitetne odeće, obuće, nakita i pribora. Cene na ovom sajtu su možda malo veće nego što ste navikli da budu na drugim sajtovima, ali razlog za to je svakako i bolji kvalitet njihovih proizvoda. Takođe, Zaful nudi besplatnu poštarinu za narudžbine koje su veće od $30. U nastavku možete videti nekoliko stvari koje su mi se svidele sa ovog sajta.


Za početak, jedna jako lepa košulja. Elegantna je, pa se može nositi i u nekim svečanijim prilikama ako je iskombinujete na pravi način. A može se nositi i u svakodnevnim odevnim kombinacijama. Nije baš previše prikladna za hladne jesenje dane, ali ako preko nje obučete neku deblju jaknu, onda svakako da može.

                                                                 https://goo.gl/hNCWWk

Ovaj ranac postoji u 3 boje: crnoj, sivoj i roze. Taj u sivoj boji mi se nije previše dopao, ali su zato u roze i crnoj boji predivni. Jedva sam se odlučila za jedan. Prevagnula je crna boja samo zato što deluje mnogo elegantnije. Klasične sportske rančeve ne nosim još od srednje škole, sem kada idem na trening. S druge strane, rančeve kao što je ovaj jako volim. Mogu jako lepo da upotpune odevnu kombinaciju, a i kada nosimo neke teže stvari, uvek je lakše nositi ih u rancu, nego u tašni.


Sledeća stvar je ovaj malo kraći duks. Kao što i na modelu možete videti, jako lepo izgleda kada se ispod njega obuče obična bela košulja. A i nijanse su se odlično složile zbog belih trepavica koje ovaj duks ima na sebi.



U poslednje vreme mnogo više volim da nosim manje i jednostavnije ogrlice. Na ovom sajtu takvih ima dosta. Jedna od lepših po mom mišljenju je ova koju možete videti na slici ispod. Obična bela majica, ova ogrlica i preko neki džemper na raskopčavanje-jednostavna kombinacija, a u isto vreme i elegantna i lepa.


I poslednja stvar sa moje liste želja su ove minđuše. Obično i kada su minđuše u pitanju preferiram neke manje, ali su ove idealne za frizure u kojima je kosa podignuta, pa onda i ovakav komad treba da imamo u svojoj kutiji za nakit.




Više detalja o svakoj od ovih stvari možete pogledati ako odete na linkove koji se nalaze ispod svake slike.


Hvatajte pokemone i ostvarite popust na Zaful sajtu!
Da, dobro ste pročitali. Pokemoni su definitivno zaludeli svet.  Ako volite ovu igricu, sada imate priliku da zahvaljujući njoj nešto i osvojite. Naime, od nedavno na Zaful sajtu postoji jedna zanimljiva akcija-pretraživanjem sajta tražite i pokemone i kada ih uhvatite ostvarujete popust. Pokemoni se nalaze svuda i najpre treba da uhvatite jednog da biste započeli "putovanje". Gde ćete kog pokenoma naći, nikad se ne zna. Možda se kriju u odeljku za kupaće kostime, možda za obuću... Retki pokemoni donose veće nagrade. Uhvaćeni pokemon vam donosi kod za popust u određenom iznosu. Da biste započeli ovu akciju ili saznali više detalja o njoj, posetite ovaj link: https://goo.gl/XaSn1s


Kako vam se sviđa moja lista želja? Da li ste naručivali nešto sa ovog sajta i kakvi su vaši utisci?


mail for busnisess: fashionbeautyandstyle01@gmail.com






You Might Also Like

48 коментара

  1. Čula sam da svi hvale zaful, a i tvoja lista želja je prelepa. Najviše mi se sviđa ovaj ranac jer meni je potreban neki tako, a i ogrlica je zaista lepa. Ja ništa nisam naručivala jer nije bilo prilike do sada ali će biti valjda. Tvoja lista želja je divna! Rekla sam ti sve, ovaj post je super.😊

    ОдговориИзбриши
  2. Beautiful items, I have the first shirt:)
    Have a nice week:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Jaooo,ranac je predivan!❤️Imas divnu listu zelja!:D


    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Predivna lista želja!
    Imam ovaj mini džemperčić sa trepavicama i apsolutno je presladak i jaaako kvalitetno odrađen!
    Sviđa mi se i ova prva košulja, a ovaj ruksak mi je na putu već.
    Super stvari. ♥♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  5. Great post!

    You have a nice blog!


    Have a great day!
    http://iamaliyankhan.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Nice wishlist! :)
    Would you like to follow each other? Follow me, let me know on my blog and I follow you :)
    http://astbakay.blogspot.ru/

    ОдговориИзбриши
  7. Great wishlist :D Love it!
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  8. Sve stvari su super.

    http://medinabeslagic.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  9. Jako divan izbor i mislim da je ovo jedini post u kome nema proizvoda da mi se nisu svidjeli. Izgleda da imamo isti ukus ^_^

    http://danny991.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  10. Great post!

    You have a nice blog!


    Have a great day!
    http://iamaliyankhan.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Super lista, sve mi se dopada! Košulja mi je favorit! xox
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  12. I actually adore zaful's website!
    I actually love your blog, so I would love to keep in touch with you. Do you want to follow each other on bloglovin and instagram? If you do, please let me know. x
    Beataba.com

    ОдговориИзбриши
  13. Divne stvari.Ova ogrlica je predivna.

    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  14. Stvari su sve super,ali najviše mi se sviđa košulja.Onako baš je lijepa,ujedno za svaki dan a i svečana.I ostale stvari su zaista super.♥
    Imaš moj follow.

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  15. Love the leather bag, the necklace and earrings. Zaful is wonderful online store, I'm really satisfied with their items.

    http://fashionradi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Great Wishlist dear! And I love the black bagpack ^^ Also the sweater, all of this is so cute ^^
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    ОдговориИзбриши
  17. Kao prvo da ti zahvalim na lepom komentaru na mom blogu i da se izvinim sto sam tek sad videla komenatar. Jako ti je lep blog i naravno mozemo se pratiti ako to jos zelis, javni :)
    www.ivanasworld.com

    ОдговориИзбриши
  18. Divna lista! Svi hvale zaful i vidjala sam mnoge postove na ovu temu. Jako lepe stvari si odabrala, sve mi se apsolutno svidjaju, sve bih nosila. Mozda nekad narucim nesto preko ovog sajta, iako retko kad narucujem preko interneta:)
    Kika's blog

    ОдговориИзбриши
  19. These look good, I like the jewelry.
    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    ОдговориИзбриши