Soufeel privesci

09:46

U aprilu sam vam pokazala svoju Soufeel narukvicu. Da vas podestim, taj post možete pogledati ovde-----> SOUFEEL NARUKVICA
Tada sam vam obećala da ću vam u nekom od narednih postova pisati malo više o mom izboru privezaka za narukvicu.








Na slici iznad možete videti svih 5 privezaka sa moje Soufeel narukvice.
Prvi privezak koji možete videti je privezak na kome se nalaze sunce i mesec. Opredelila sam se za njega jer podjednako volim i dan i noć. Tačnije, sučan dan i noć obasjanu mesečinom. Obožavam kada se ujutru probudim, podignem roletne i vidim da napolju greje sunce. Tada mi dan počne na najlepši način. A noći obasjane mesečinom su takođe nešto magično i idelane su za duge razgovore na otvorenom. Čak i kada je napolju oblačno i tmurno i nema ni sunca ni meseca, tu je ovaj privezak da me podseti na njih. Više detalja o njemu možete pogledati na ovom linku: http://goo.gl/o1SgTK
Privezak srce u kome možete videti sliku pejzaža je zapravo privezak koji se već nalazio na narukvici kada sam je izabrala. Samo je bilo potrebno da izaberem sliku koju želim da se nađe na njemu. Ovo je tzv. personalizovana narukvica, koju vi odabirom neke originalne slike koja će se naći na njoj, činite jedinstvenom i svojstvenom samo vama. Ovaj pejzaž ima neko posebno značenje za mene, pa sam se zato opredelila da on krasi ovaj privezak i time učinila svoju narukvicu jedinstvenom. I sami možete probati kako će se neke vama drage slike uklapati u ovaj privezak ako odete na ovaj link: http://goo.gl/sJQ3MW
Od svih privezaka onaj koji me najbolje opisuje je definitivno privezak sa kafom. Veeeliki sam ljubitelj ovog napitka i uživam u njegovom ispijanju. Ja sam od onih osoba koje su uvek za kafu. Tursku baš i ne pijem toliko često (recimo da nju najmanje volim), ali zato obožavam kapućina, espreso sa mlekom itd. (ali, naravno, samo one kvalitetnih i prefinjenih ukusa; dosta sam izbirljiva po pitanju kafe i nikako ne može svaka da mi se svidi). Ovaj privezak možete pogledati na sledećem linku: http://goo.gl/9QlnI7
Nisam sujeverna, ali mi je privezak na kome možete videti potkovicu, detelinu sa 4 lista i srce bio toliko sladak da sam morala da ga izaberem. A i kažu da je upravo potkovica i detelina sa 4 lista donose sreću, pa ko zna... Trenutno u ponudi ne možete pronaći isti ovakav privezak, ali postoje neki slični u kategoriji privezaka za sreću, koji su takođe jako lepi, a možete ih pogledati na ovom linku: http://goo.gl/0I1BYh
I poslednji, ali ne i manje bitan privezak, je privezak srce sa cirkonima na kome piše:"love", a kada se privezak okrene sa druge strane piše:"always". Zašto sam njega izabrala? Pa, šta znam... Nismo li mi, devojke i žene, ma kako spolja delovale, zapravo sve romantične duše iznutra. Ja jesam. I sve te stvari poput srca i slično mi nikada nisu bile dosadne, pa se tako i sada na mojoj narukvici morao naći jedan privezak sa ovakvom porukom. Više detalja o njemu možete pogledati na ovom linku: http://goo.gl/SismEQ




Kako vam se dopadaju privesci? Koji vam je najlepši i zašto?

Kliknite na linkove iz posta. Unapred hvala. 🍒

facebook: Fashion, Beauty and Style

You Might Also Like

6 коментара

  1. Mnogo mi se sviđa privjesak sunca i mjeseca. Predivan je!

    ♥ forever-blogm.blogspot.com ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Aaaa svi su predivni, meni se najviše dopao starbucks privjesak, izgleda prslatko

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Narukvica je prelepa, odlican post!

    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam oduševljena narukvciom, baš je mom stilu i fazonu. Inače post vrlo dobar i originalan, jako mi se dopalo. <3

    Moj blog: http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Mnogo mi se svidja narukica i privjesci koje si odabrala.

    https://dzaniica.blogspot.ba/
    xx Dzaniica

    ОдговориИзбриши