Mermaid wedding dress

14:16

Iako ljudi organizuju svoja venčanja tokom cele godine, ja sam oduvek zamišljala da će moje venčanje biti na leto i negde na otvorenom (možda čak i na plaži). Ne planiram još uvek da se udam, ali sam, naravno, kao i svaka druga devojka, zamišljala kako će moja venčanica izgledati. U poslednje vreme mi se najviše sviđaju sirena modeli venčanica. One su posebno sofisticirane, elegantne i ženstvene. Svaka devojka bi se u njima osećala kao princeza.
Ispod ću vam pokazati moja tri omiljena modela ovih haljina sa sajta yesbabyonline.

ENG: Although people organize their weddings all year round, I have always imagined that my wedding will happen in the summer and somewhere outdoors (maybe even on the beach). I do not plan to get married yet, but I, of course, like every other girl imagined how my wedding dress should look like. Recently I like mermaid wedding dress the most. They are especially sophisticated, elegant and feminine. Every girl would feel like a princess in them.
Below I will show you my three favorite models of this dress from the site yesbabyonline.


















Which of these dresses do you like most?




mail: fashionbeautyandstyle01@gmail.com
instagram: @fashion_beauty_and_style_blog

You Might Also Like

1 коментара

  1. Imam osjećaj da sam više razmišljala o vjenčanju dok sam bila manja, nego sada kad ulazim u godine kada se djevojke već počinju udavati. Ne mogu sebe još da zamislim u vjenčanici, ali ovi sirena mi se dopadaju! :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши