Striped details

10:15

Obožavam pruge i odeću sa tim motivima jer me asocira na leto i more, pa sam vam zato danas pripremila jedan outfit na tu temu, koji je sačinjen od nekih stvari koje su mi poslednjih dana stigle sa Zaful i Sammydress sajta.

Bela pamučna majica kratkih rukava sa crnim prugama je vrlo kvalitetna i lagana majica. Posebna stvar koja mi se kod nje dopada je što se gotovo uopšte ne gužva. Nakon što se opere i osuši, ona nema neravnina i uopšte je nije potrebno peglati. Ja sam je naručila u S veličini, koju inače i nosim, i odlično mi odgovara. Cena ove majice je oko $5. Više detalja o njoj možete pogledati ovde - klik.

Teksas šorceve obožavam, a ovaj koji vidite na slici sam morala da naručim jer nemam ni jedan sličan. Jako mi se svidelo što je i iscepan i ima ovaj mrežasti deo. Naručila sam ga u M veličini (kada su pantalone, šorcevi itd. u pitanju, prilikom naručivanja sa stranih online sajtova, obično uzimam za jedan broj veće nego što inače nosim). Više detalja o ovom šorcu možete pogledati ovde - klik.

I poslednja (meni možda i najdraža stvar iz ovog outfit-a) su espadrile. One su takođe sa prugastim motivima, što me je najviše i privuklo kada sam ih prvi put videla. No, dugo sam razmišljala da li da ih naručujem zato što nisam puno obuće sa online sajtova naručivala i nisam znala kakvog će kvaliteta biti i da li će mi veličina odgovarati. Neko dosadašnje iskustvo mi je pokazalo da i obuću treba da uzimam za jedan br. veću, pa sam tako i ovog puta uradila. Jako sam se obradovala kada su mi espadrile stigle jer mi je i veličina odgovarala, a i kvalitetom sam bila prezadovoljna. Više detalja o njima možete pogledati ovde - klik.




Majica/ T-shirt → http://bit.ly/2uL3i0w
Šorc/ Shorts → https://goo.gl/xXFgpX
Espadrile/ Espadrilles → http://bit.ly/2uarnum


Zaful velvet shirt dress Summer 2017 Promotion
kupon za popust: ZafulChen

Sammydress summer 2017 Promotion
kod za popust: SammydressChen



Kako se vama sviđa ovaj outfit? Koje odevne komade vi najviše volite da nosite leti?




mail: fashionbeautyandstyle01@gmail.com


You Might Also Like

3 коментара